[Techinfo] ~ elfelejtett jelszó (Efop - digi.inkompetencia)

József Venczel venczelj69 at gmail.com
2018. Sze. 21., P, 08:19:21 CEST

Szia!

Ezt én is elmondtam mindenkinek, de amint meglátták, hogy meg kell adni egy
e-mail címet, vagy telefonszámot, azonnal pánikba estek és sajnos nem
csinálták végig a procedúrát. Csak kevesen éltek ezzel a lehetőséggel. A
legfájdalmasabb az, hogy tényleg elfelejtik a jelszót :(
Legutóbb engem 2 percen belül(hát húha!) visszahívtak és közölték, hogy
alaphelyzetbe állították a jelszót. Se köpni, se nyelni nem tudtam
hirtelen. Ez még tavasszal volt.
Azért annyit tehettek volna, hogy minket, rendszergazdákat, legalább
jelszókezelőként felvesznek a tartományi adminok közé. Szerintem nekik is
könnyebb lenne. Azt mondjuk nem tudom, hogy ezt a jogkört le lehet-e
szűkíteni adott csoportokra.

Üdv,
Venczel József

Kiss Zsolt <rgl at hb.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2018. szept. 21., P,