[Techinfo] Eduroam <-> Privát

Balog Csaba balog.csaba at erzsebethelyi.hu
2018. Nov. 23., P, 10:48:09 CET

Egy hete kb. még tényleg a help szerint nézett ki a DHCP kizárás, de
szerencsére fejlesztették (ami még lehet tesztüzem és nem került bele a
helpbe) .
Dashboard 2.0-ban Hálózat - > Helyi hálózat-> DHCP szolgáltatásból történő
kizárás és itt Új kivétellel fölveszed a nyomtatód, szervered kívánt IP
címét és alá beírod a hálókártya MAC címét.  Mented, időzíted...

narancsmag <narancsmag at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 23., P,
10:37):