[Techinfo] Avast Business -> Windows belépés ideiglenes profillal

Papp Bence pappbence at kzsdabas.hu
2017. Már. 6., H, 12:13:17 CET

Kedves Sándor!

Avast fórumon is jelezték sokan, nekik újraindítás után jó volt, próbáld
meg esetleg te is. Én ilyen friss frissítési problémák miatt
kikapcsoltam a program automatikus frissítését. 2 gépen frissíttettem
teszt gyanánt a hétvégén, ott például a licenszre panaszkodik, szintén
írták többen a fórumukon.

Üdvözlettel,

Papp Bence