mobilinternet panasz

Molnar Peter MOLNARP at afg.hu
2010. Okt. 27., Sze, 10:16:49 CEST

Hello!
Le kell irnom, nincs mese.
Majusban vettem egy Telenor Praktikum Internet csomagot 3000 Ft-nyi nettel,
percenkent 5 Ft-tal.
Kiszamoltam az kb 10 ora, de percdijjal is legalabb 7-8 ora.
Szeptemberben elfogyott, mikozben az en mereseim alajan max 3 orat hasznaltam.
Feltoltottem 5e Ft-tal, s 12 ora mulva, mar az egyenlegem ujabb 4 oranyi
penzzel volt kevesebb. (Persze en nem is neteztem)
Panaszt is benyujtottam, kaptam is hivaslistat, amit mar ossze tudtam vetni a
sajat logjaimmal. Persze nagysagrendekben nem stimmelt.
Ujabb panasz. s itt a lenyeg, ezt kaptam nehany perce:

Az Ön által jelzett probléma a Praktikum Internet szolgáltatás
sajátosságaiból is fakadhat. Amennyiben nem megfelelően jelentkezik le
az eszköz a hálózatról (pl.: a modem kihúzása a számítógépből),
előfordulhat további számlázás.

Nem tudom elhinni, hogy ezt leirtak.
Szerintetek ez nem ongol? Ez nem olyan, mintha a mobiltelefonalas kozben
kikapcsolom a mobilt, akkor tovabb szamlazhatnak, mintha meg beszelnek?
Hova fordulhatok? NHH, Fogyasztovedelem?
Mi kell ilyenkor, hogy az igazam, marmint, hogy tulszamlazas folyik bizonyitani
tudjam?Jart mar valaki el ilyen jellegu ugyben?

Tisztelettel:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
molnarp at afg.hu,
TKIKI Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
http://www.afg.hu