Win7 aktiválás #3

Torma Sándor torma at bolyai-ozd.sulinet.hu
2010. Jan. 5., K, 15:00:43 CET

Sziasztok!

Ma futottam bele.

Asztali gép.
Tisztaszoftveres DVD.
Aktiválás nem megy. DNS hibát ír ki.

Megoldás:
START - minden program - kellékek - Parancssorra jobb klikk, futtatás
rendszergazdaként.

(Érdekes, hogy egyébként az az egy felhasználó, akivel telepítettem,
rendszergazdaként van jelölve a felhasználók szekcióban, de nincs
jogosultsága rendszergazda szintű műveletre. Hasonlít nekem pl. az
Ubuntu megoldására, ahol szintén külön kéri a root jelszót. Programok
telepítésekor bekéri azt a Win7, de parancssorban nem. Jól van ez így,
csak meg kell szokni.)

Tehát:
slmgr.vbs /skms 195.199.255.195

Pozitív üzenet: A kulcskezelő szolg...sikeresen beáll...195...névre. :)
Ezután lehet az aktiválást ismét megkísérelni. Sikerülni fog.

A tisztaszoftveres leírás tartalmazza a futtatás Rendszergazdaként
opciót, csak nem volt bennem tiszta az új módi, amit az előbb leírtam. :)

Sziasztok!
T.S.

--
Torma Sándor rg.