sulinet mail

Anka Gyula Attila techinfo at ward-maria.sulinet.hu
2009. Már. 4., Sze, 11:50:57 CET

Szia!
Az az első hibaüzenet igazából leírja, hogy engedélyezni kell az ISA-n
az SSL réteg portját. De ha csak simán a 9010-et és a 443-at
engedélyezem, igazából nem oldódik meg a dolog.
Még próbálkozok vele, de átmeneti megoldás, hogy olyan gépen lépek be a
sulinet oldalára, amelyik közvetlen kapcsolódik a nethez (az ISA-t
megkerülve)
Ha van ötleted, szólj!
gyula