ActiveX vezerlo telepitese

Kelemen Mihály kelemenm at tagdebr.sulinet.hu
2006. Okt. 10., K, 20:26:03 CEST

Helfrich Zoltán írta:
> Kelemen Mihály  <kelemenm at tagdebr.sulinet.hu> 2006.10.10. 16:46:35 +2h-kor

A supporton ezt olvastam. Talán a te problémád is így oldható meg.

1. 	Indítsa el az Internet Explorer böngészőt.
2. 	Kattintson az *Eszközök* menü *Bővítmények kezelése* parancsára.
3. 	Kattintson a bővítmény nevére.
4. 	Alkalmazza az alábbi módszerek egyikét:
• 	Kattintson az *ActiveX-vezérlő frissítése* gombra a bővítmény
aktuális verzióra való lecseréléséhez. Ez a lehetőség nem érhető el
minden bővítményhez.
• 	Egy adott bővítmény engedélyezéséhez kattintson az *Engedélyezés*
lehetőségre, majd az *OK* gombra.
• 	Egy adott bővítmény letiltásához kattintson a *Letiltás* lehetőségre,
majd az *OK* gombra.

A bővítmények letiltását vagy engedélyezését követően elképzelhető, hogy
a módosítások érvénybe lépéséhez újra kell indítani az Internet Explorer
programot.

--
Üdvözlettel: Kelemen Mihály