CD-írás probléma

Nagy Sándor lwolf at freemail.hu
2006. Dec. 21., Cs, 17:19:35 CET

ET Administrator írta:

> A következő a problémám. A gépeken (win2000) a felhasználók a 2000
> felhasználói csoportjában vannak definiálva, mivel nem szeretném ha
> pl. programokat telepítenének. De így viszont nem tudnak CD-t írni sem
> (amikor megpróbélja, "install aspi driver" válasz jön és nem találhja
> a meghajtót.) Hogyan lehet megoldani, hogy írhasson a user CD-t?

Üdv!

Nem említetted milyen programmal szeretnél CDt írni... mert ha jól
tévedek a Windowsok közül először az XPbe építettek gyárilag CD írási
lehetőséget.
A Neronak például van egy BurnRights nevű kiegészítése arra a célra,
hogy azok a felhasználók is írhassanak CDt akik nem rendszergazdák:
http://www.nero.com/nero6/eng/Nero_BurnRights.html
Más alkalmazásnál nyilván más egyedi megoldásnak kell lennie.

De ha hirtelen más nem jut eszedbe, egy merész és kétségbeesett lépéssel
kreálhatsz egy batch fájlt, ami egy helyi admin fiók nevében futtatja
(RUNAS - SANUR) a cdíró programot... Mondjuk én ezt nem tenném, nem a
biztonságtechnika csúcsa. :)

N.S.