[Me_btk_ii] suli....

Szemák Benita szbenita at freemail.hu
2011. Május. 10., K, 18:35:03 CEST

Szia Cinti!!!!
Én 2009ben végeztem nálam a megadott irodalomból kérdezgettek és a konzulens és opponens által megadott kérdésekre kellett válaszolni a szakdogát gyakorlatilag bemutatni kell és arról beszélni miért választottad a témát és bebizonyítani hogy te írtad

a kérdéseket a tanszék megadja.

sok sikert puszi Benita

"Klézli Cintia" <klezli.cintia at gmail.com> írta:
>Sziasztok!Tudom, hogy többen már túl vannak ezen az egész Egyetem történeten. Nekem viszont most vált aktuálissá a szakdolgozat védés. Az lenne a kérdésem azoktól akik már végeztek, hogy: - mennyire veszik komolyan a tantárgyi tudást a védésnél? - vagy inkább a szakdolgozatot boncolgatják? - vagy is-is?>
A két tantárgyam: 1., családszociológia                           2., szociálpolitikaHa van valakinek kidolgozott tétele vagy óra jegyzete az előre is köszönöm mert nem mostanában vizsgáztam ezekből......>
Üdvözlettel: Klézli CintiaTel.: 20/910-33-82 >