[Me_btk_ii] suli....

Klézli Cintia klezli.cintia at gmail.com
2011. Május. 10., K, 16:59:20 CEST

Sziasztok!

Tudom, hogy többen már túl vannak ezen az egész Egyetem történeten. Nekem
viszont most vált aktuálissá a szakdolgozat védés. Az lenne a kérdésem
azoktól akik már végeztek, hogy: - mennyire veszik komolyan a tantárgyi
tudást a védésnél? - vagy inkább a szakdolgozatot boncolgatják? - vagy
is-is?

A két tantárgyam: 1., családszociológia
                           2., szociálpolitika

Ha van valakinek kidolgozott tétele vagy óra jegyzete az előre is köszönöm
mert nem mostanában vizsgáztam ezekből......

Üdvözlettel: Klézli Cintia
Tel.: 20/910-33-82