[Me_btk_ii] Re: Nincs cm

9876 hfranciska at primposta.hu
2009. Dec. 28., H, 19:20:06 CET

  Szia!   Mostanában hanyagoltam a pályázgatást, de majd ismét nekilendülök. A Karácsony nosztalgikus volt és ez nem volt túl jó. Egyébként semmi bajom a Karácsonnyal. Itthon tanultam. Neked azt hiszem sokkal jobb volt. A szilveszterem még nem tisztázódott. Az az igazság, hogy ahhoz sincs kedvem. Hát nem vagyok csúcsformában, mi? Te merre randalírozol majd? A matekba még annyira sem merültem bele, hogy egyáltalán tudjam mi az amiben tudnál segíteni. Azért köszönöm! A matekkönyveid még nálam vannak ám.   F -- Eredeti üzenet -- Feladó: Csamangó Zsolt<zsolt.csamango at freemail.hu> Címzett: hfranciska at primposta.hu Elküldve: 2009. december 28. 14:52 Tárgy : Nincs cím Na szia:)Ezek szerint még a Lombard-nál Vagy.. pályázgatsz? Mikor költözöl Bpestre?Mivel Bpesten élek, dolgozok így nem is akarok Szegedre suliba járni..vizsgázni járni stb.. Bpesten, mikor befejezem a műszakit, 1-1,5 év alatt megcsinálhatom a közgázt..így azt ráhagytam, igen.. Nem volt jó a Karácsonyod? Nem szereted, vagy történt vmi rossz?Nekem jól telt, Húgom picijeivel babáztunk,  játszottunk, olvastunk, rajzfilmeket néztünk.. ja és mindez Szegeden, a Szülőknél..:)Szilvesztert hol töltöd? Matekba segítsek?Zs.

Ajándékozz feltöltőkártyás mobilinternetet!

Válassz djuice reload net csomag mellé

designmodemet egyedi kollekciónkból!

--------- kvetkez rsz ---------

Tovbbi informcik a(z) Me_btk_ii levelezlistrl