Re: [Me_btk_ii] Re: [Me btk ii]tandíj???

Tuboly Fruzsina tfruzsinka at freemail.hu
2009. Aug. 24., H, 14:10:44 CEST

Hello-bello!
Most beszeltem a tanulmanyisokkal es azt mondtak, hogy a 112.000 Ft 66%-at kell  befizetnie annak, aki csak a szakdogajat adja le... Viszont ki kell tolteni az altalanos kerelmet (azzal, hogy mar csak a szakdoga leadasa van, es ezert kered a csokkentett koltsegteritest), es azt el kell kuldeni a tanulmanyi csoportnak... Persze ez leirva sehol sincs, szoval kicsit lutri...