[Me_btk_ii] Re: [Me btk ii]tandíj???

zsdandi at freestart.hu zsdandi at freestart.hu
2009. Aug. 17., H, 10:50:07 CEST

hello. én azt hallottam előző félévben, hogy kb 63000 Ft, (60%), valahogy így mondták, de hívd fel őket. De akkor most augusztusban leadod a szakdogád, ugye? mert különben nem érdemes kifizetni ezt a félévet.

-- Eredeti ĂĽzenet --
Feladó: Klézli Cintia<klezli.cintia at gmail.com>Címzett: me_btk_ii <me_btk_ii at lista.sulinet.hu>Elküldve: 2009. augusztus 14. 16:29Tárgy : [Me_btk_ii]tandíj???

Sziasztok!   Nem tudja valaki, hogy ha csak a szakdoga leadás- védés van betervezve erre a félévre akkor is teljes tandíjat kell fizetni? Mert ami levelet küldtek abban nem szerepel ilyen kategória. Mert, hogy arról volt szó, hogy csak a felét kell fizetni ha tantárgyat nem veszünk fel. Bár nem csodálkozom már semmin. Kerestem a kérvények közt valami ide vonatkozót de semmi.....    Szóval ha valaki tud valamit légyszi ossza meg.   Köszi: Cintia   _______________________________________________
 Me_btk_ii mailing list
 Me_btk_ii at lista.sulinet.hu