Re: [Me_btk_ii] Re: [Me btk ii] (nincs tárgy)

Siku Pál sikupal at freemail.hu
2008. Május. 20., K, 07:35:58 CEST

Hali!

Médiaszociológia: Zsolt Péter Médiaháromszög című könyve, és abból lesz szóbeli vizsga!
Integráció és globalizáció: Dolgozat írása Magyarország és az integráció vagy Magyarország globalizációja címmel  oldal. Ezt hozod a vizsgára és ebből fog kérdezni!
Szoc irányzatok IV.: szerintem hívd a tanszéket, hátha segítenek én ugyan így jártam Művészetszociológiából. Azt mondták talán mára lesz vizsgaidőpont. Tel: 46/565-235
puszi
Palkó