[Me_btk_ii] Re: [Me btk ii] (nincs tárgy)

zsdandi at freestart.hu zsdandi at freestart.hu
2008. Május. 19., H, 20:46:49 CEST

            Szia!

Kádas István: istvan.kadas at ncsszi.hu vagy ugyanez freemail.hu-val

A cím: Miskolci Egyetem Társadalomkutató Központ (Kádas István) 3714 Sajópálfala Szabadság út 26.
A dolgozatot postán kellett küldeni, 5-10 oldal, 9-10 ember véleményét feldolgozva. Téma: Szociális intervenció.

KÉRDÉS MINDENKIHEZ, AKI SEGÍTENI TUD ESETLEG:

Médiaszociológia, Integráció és globalizáció, mi az, amit a vizsgához tudni kell, kell-e dolgozatot csinálni, stb....

Még valami: én nem vizsgáztam előző félévben irányzatok IV-ből, most felvettem, de hiába írtam a Kiss Lajos Andrásnak, nem válaszolt, tesz-e föl vizsgaidőpontot. Ha esetleg valaki tud ezzel a tárggyal kapcsolatos információt, akkor köszönöm. (a dolgozatot megcsináltam, csak késve küldtem el)
Üdv: Zs.Andi