[Me_btk_ii] nyari gyak + vizsga

Farkas Gabriella fgabbi at freemail.hu
2008. Jún. 10., K, 05:30:24 CEST

Kedves Viki,

év elején megcsináltunk egy gyakorlatot, legalábbis a területfejlesztők, a többieket nem tudom. A nyári gyakorlattal kapcs. írtam Helgának egy levelet, kértem némi infót. Ha válaszol, továbbítom. Vagy vmi más gyakorlatról van szó?

Más: szombaton valaki volt olyan kedves, és társadalmi hátrányok tételeket ajánlott fel a köz javára. Kedves Valaki (bocs, nem tudom a neved :( ), megtennéd, hogy fölteszed az anyagot a listára?

Köszönet előre is.
gabi