RE: [Me_btk_ii] Re: [Me btk ii] Re: [Me btk ii] (nincs tárgy)

Kajtár Szabolcs kajtar.szabolcs at chello.hu
2008. Jún. 2., H, 16:36:58 CEST

Szia!

És hová kell küldeni a dolgozatot?

-----Original Message-----
From: me_btk_ii-bounces at lista.sulinet.hu
[mailto:me_btk_ii-bounces at lista.sulinet.hu] On Behalf Of Ágota Jármai
Sent: Monday, June 02, 2008 3:18 PM
To: me_btk_ii at lista.sulinet.hu
Subject: Re: [Me_btk_ii] Re: [Me btk ii] Re: [Me btk ii] (nincs tárgy)

Sziasztok!

továbbítom Nektek a tanárnő levelét az eu vizsgával kapcsolatban. Csak az
esszé kell! Üdv. Ágota

Kedves Ágota!

A dolgozat nem beugró, az érte kapott jegy maga a vizsgajegy. Sok dolgozatot
kaptam már, többségükben jók, sőt néhány nagyon jó. Írásra biztatom a
többieket is. Sokkal mélyebb tudást lehet szerezni egy esszé igényes
"megalkotásával", mint tételek biflázásával. De fontos, hogy tényleg esszé
legyen az írás. Tehát a tárgyi tudás bemutatásán túl legyen benne a
személyes vélemény és látásmód.

A témák: Európai integráció és globalizáció

                   Magyarország és a globalizáció

Hajrá!

Ja! A következő jegybeírás jövő csütörtök 12 és 14 óra között. Több
időpontot nem adtam meg. A maira már nem tudtok semmit produkálni.