Re: [Me_btk_ii] Re: [Me btk ii] Re: [Me btk ii] (nincs trgy)

gota Jrmai jaagota at gmail.com
2008. Jn. 2., H, 15:18:15 CEST

Sziasztok!

továbbítom Nektek a tanárnő levelét az eu vizsgával kapcsolatban. Csak az
esszé kell! Üdv. Ágota

Kedves Ágota!

A dolgozat nem beugró, az érte kapott jegy maga a vizsgajegy. Sok dolgozatot
kaptam már, többségükben jók, sőt néhány nagyon jó. Írásra biztatom a
többieket is. Sokkal mélyebb tudást lehet szerezni egy esszé igényes
„megalkotásával", mint tételek biflázásával. De fontos, hogy tényleg esszé
legyen az írás. Tehát a tárgyi tudás bemutatásán túl legyen benne a
személyes vélemény és látásmód.

A témák: Európai integráció és globalizáció

                   Magyarország és a globalizáció

Hajrá!

Ja! A következő jegybeírás jövő csütörtök 12 és 14 óra között. Több
időpontot nem adtam meg. A maira már nem tudtok semmit produkálni.