Re: [Me_btk_ii] (nincs tárgy)

Szaniszlóné Pásztor Erzsébet baba337 at freemail.hu
2008. Jan. 17., Cs, 11:19:50 CET

Szia Fruzsi!

Én múlthét szombaton voltam, és ugyanazt kérdezte mint akik először voltak vizsgázni. Politika fogalma, választói magatartás, legitimáció Weber szerint is!

Szerintem tőletek is ezt fogja kérdezni. Kör pecsétes lapokat hozott, puskázni lehetett, nagyon rendes volt akkor. Csak annyit szólt, akit látott puskázni, hogy nehogy szemtengely ferdülése legyen! Mellesleg fel sem állt a tanári asztaltól! Mondom akkor, nálunk! Tudod milyen hangulat ember! Szerintem ebből is készülj!  ÉS EGY KÁDDAL KISKOMÁIM!!!!

Puszi

Baba