RE: [Me_btk_ii] (nincs tárgy)

Kajtár Szabolcs kajtar.szabolcs at chello.hu
2008. Dec. 11., Cs, 18:10:03 CET

Még nem kaptam.

From: me_btk_ii-bounces at lista.sulinet.hu
[mailto:me_btk_ii-bounces at lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kocsisné Ivány
Andrea
Sent: Thursday, December 11, 2008 9:48 AM
To: me_btk_ii at lista.sulinet.hu
Subject: Re: [Me_btk_ii] (nincs tárgy)

Sziasztok!

Kapott már valaki Spss vizsga- feladatot?
És ha igen, akkor hol kell megnézni?

Előre is köszi!

Kocsisné Andrea

"Siku Pál" <sikupal at freemail.hu> írta:

Kedves csoptársak!

Mint láttátok, dec 13-tól a tanszéken átvehető az index. Ha esetleg valaki
nem tudja felvenni, akkor  szóljon és felveszem neki szívesen. Ja Ezután én
csak január 10-én megyek az egyetemre vizsgázni bessenyeihez. Ja nekem 20
pld-ban ki van nyomtatva a Bessenyei jegyzete, ha valaki igényt tartana rá,
akkor december 13-án tudok neki adni, ha jön az egyetemre! Illetve nézzétek
a neptunt, mert Pecasz tanárbácsinak eszébe jutott, hogy kellene
teljesítenünk valamit! Vicces! Na szóval mégegy beadandó! Király! Ha valaki
esetleg elakadt a sok infoval szóljon! Hátha segíthetek! Jók legyetek!

üdv

Palkó

AEG-ELECTROLUX
<http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,304239,372549/click.prm>  háztartási
gépek akár 5 ÉV kiterjesztett GARANCIÁVAL a MÁRKABOLTBAN!
MOSÓGÉPEK â013 szárítógépek â013 mosogatógépek â013 beépíthető szettek
ORSZÁGOS házhozszállítással!
Nem tudsz dönteni? TERMÉSZETESEN
<http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,304239,372549/click.prm>  VIDEÓ
termékbemutatókkal segít az AEGshop.hu!