[Me_btk_ii] (nincs tárgy)

Siku Pál sikupal at freemail.hu
2008. Dec. 10., Sze, 08:40:11 CET

Kedves csoptársak!

Mint láttátok, dec 13-tól a tanszéken átvehető az index. Ha esetleg valaki nem tudja felvenni, akkor  szóljon és felveszem neki szívesen. Ja Ezután én csak január 10-én megyek az egyetemre vizsgázni bessenyeihez. Ja nekem 20 pld-ban ki van nyomtatva a Bessenyei jegyzete, ha valaki igényt tartana rá, akkor december 13-án tudok neki adni, ha jön az egyetemre! Illetve nézzétek a neptunt, mert Pecasz tanárbácsinak eszébe jutott, hogy kellene teljesítenünk valamit! Vicces! Na szóval mégegy beadandó! Király! Ha valaki esetleg elakadt a sok infoval szóljon! Hátha segíthetek! Jók legyetek!

üdv

Palkó

AEG-ELECTROLUX háztartási gépek akár 5 ÉV kiterjesztett GARANCIÁVAL a MÁRKABOLTBAN!
MOSÓGÉPEK – szárítógépek – mosogatógépek – beépíthető szettek ORSZÁGOS házhozszállítással!
Nem tudsz dönteni? TERMÉSZETESEN VIDEÓ termékbemutatókkal segít az AEGshop.hu! http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,304239,372549/click.prm