[Me_btk_ii] Budapestiek????

Klézli Cintia klezli.cintia at gmail.com
2008. Ápr. 11., P, 14:28:54 CEST

Sziasztok!

Keresünk útitársat aki az alábbi képzésre jönne Budapestről, még 2 férőhely
van a kocsiban.
Akit érdekel hívjon Klézli Cintia 06-20-910-3382
Jövő hét szerda a jelentkezési határidő!!!!!

Cintia

Meghosszabbított jelentkezés! Még lehet csatlakozni!
F E L H Í V Á S

Az IRM Rendészeti és Bűnmegelőzési Intézet, valamint a Miskolci Egyetem
Felnőttképzési Regionális Központjában működő BMA Észak-magyarországi
Regionális Bűnmegelőzési Oktatási Központ (BMA-ÉRBOK) szervezésében,
együttműködve a B.-A.-Z. Megyei Rendőr-főkapitánysággal

?Bűnmegelőzési Szabadegyetem - Erőszak és kriminalitás: megelőzési
lehetőségek, eszközök, módszerek?

címmel - 2008. márciusától májusig - előadássorozat indult.

Egy-egy előadás alkalmával az előadók különböző megközelítésből mutatják be
az adott problémát. A hallgatóknak lehetőségük van saját álláspontjuk
kinyilvánítására, kérdések föltételére. Az előadások két-háromhetente
kerülnek megrendezésre /összesen 4 alkalom/. A képzésre még lehet
csatlakozni, a következő előadás 2008. április 17-én lesz!

A képzésért felelős: IRM Rendészeti és Bűnmegelőzési Intézet

Képzésvezető: Dr. Dobos László BMA-ÉRBOK koordinátor

Az előadássorozat helyszíne: Miskolci Egyetem Felnőttképzési Regionális
Központ

Az előadássorozat időpontjai, előadói:
?Március 26. szerda 16h Ea.: Dr. Váradi Erika egyetemi docens, ME ÁJK
?Április 17. csütörtök 16h Ea.: Balázsné Dr. Burkus Gabriella ügyész, Városi
Ügyészség
?Május 7. szerda 16h Ea.: Sárkány M. Dóra, B.-A.-Z. megyei
Rendőr-főkapitányság
?Május 21. szerda 16h Ea.: Szitka Szabolcs bv. alezredes, igazgató,
Fiatalkorúak
Büntetés-végrehajtási Intézete

A jelentkezési lap és a részletes tematika a http://www.felnottkepzes .
uni-miskolc.hu/kepzes/viewforum.php?f=23 címen letölthető. A szabadegyetemen
történő részvétel ingyenes. A jelentkezés mellékelt jelentkezési lap
kitöltésével és visszaküldésével történik.

Jelentkezési határidő: 2008. április 16. szerda

A képzés elvégzését igazoló okmány: TANÚSÍTVÁNY
A Szabadegyetemen legalább három alkalommal résztvevő és a tesztlapot
sikeresen kitöltő hallgató tanúsítványt kap, mely az előadásokon való
részvételt és ez eredményes teljesítést igazolja.
Információ és jelentkezési cím:
Rutkai Balázs
Miskolci Egyetem Felnőttképzési Regionális Központ
BMA Észak-magyarországi Regionális Bűnmegelőzési Oktatási Központ
3515 Miskolc - Egyetemváros
Tel.: 46/565-359 mellék Fax: (46) 565-433
E-mail: tkruba at uni-miskolc.hu <javascript:void(0)>