Re: [Me_btk_ii] Re: [Me btk ii] beiratkozás

Farkas Gabriella fgabbi at freemail.hu
2007. Sze. 6., Cs, 14:44:57 CEST

a neptun oldalon nézted? ott minden látszik, legalábbis énfelém. középiskolai oktatásra jogosító betétlepot ad, plusz kreditekért és egy plusz szakdolgozatért cserébe.

"Siku Pál" írta:

Üdv!

Akinek az a válasz ugrik fel, HOgy ÖN nem tud regisztrálni, annak nagyon eccerű a problémája! A nyári adategyeztetés ne sikerült! Nekem is ez volt a baj! Telcsi a TO-ra Nórának és Ő megmondja mit kell tenni!

Valaki tud valami infót az emberismeret etika, specialzációról, amit a nemtunba írtak! Nekem teljesen szőttördelte, és nem igazán értem!

Köszi

Palkó

zsdandi at freestart.hu írta:

  Szia! Nekem is ez a válasz, a tárgyfelvétel pedig nem engedélyezett. Fruzsinak ugyanez. Az okot nem tudom, beszélni kell velük, csak én most úgy dolgozom, hogy nem tudok. Ha megtudsz valamit, írd meg légyszi. Zs.Andi