Re: [Me_btk_ii] Re: [Me btk ii] beiratkozás

Tuboly Fruzsina tfruzsinka at freemail.hu
2007. Sze. 6., Cs, 09:42:50 CEST

Elmennek mostmar a pi***ba! En nem egyszer es nem ketszer telefonaltam, hogy nem sikerul az adategyeztetesem (amit megjegyzem, tok jol megcsinaltam), es valamelyik okoska telefoni egyeztetessel megcsinalta nekem... De ezek szerint neki sem sikerult...
Igazan orulok neki, hogy a mi diplomankkal es kifizetett lassan millionkkal jatszadoznak!