[Me_btk_ii] (nincs tárgy)

Levai Gyongyi levaigyongyi at freemail.hu
2007. Május. 17., Cs, 22:42:25 CEST

Azoknak, akik még nem küldték el Matiscsákné Dr Lizák Mariannak a
dolgozatot!

Szóval én elküldtem márciusban, de mivel semmi reakció, tegnap írtam
egy érdeklődő levelet, amit már visszadobott nekem. Megkérdeztem a
Tanszéket, és ők is ezt a címet tudták. Erre a keresőbe beütöttem, és a
cím nem alkmem, hanem alkmlm at uni-miskolc.hu! Ez tuti, mert válaszolt
is rá. Na, és ez a lényeg! Azt írta, hogy sok ilyen dolgozatot látott már,
jó lett volna vmi. egyedi megoldás, fedőlap, stb. Szóval, mint egy
rendes dolgozat. De elfogadta, mert mint írta, látja, hogy legalább van
kapcsolat a csoporttársak között. Szóval nagyon rendes, de aki még
nem küldte el, az a fentieket figyelembe véve küldje el neki.

Munkát keres? CV-Online - Egyszerűen jobb állás! Portálunkon több mint 4000 friss állásajánlatból válogathat!
http://www.cvonline.hu/new_tp/tp.php?par=tegvk&utm_source=Freemail&utm_medium=email&utm_content=bottom&utm_campaign=T-Online