Re: [Me_btk_ii] Kultúrtörténet

Levai Gyongyi levaigyongyi at freemail.hu
2007. Jan. 30., K, 14:19:33 CET

Klézli Cintia <klezli.cintia at gmail.com> írta:

> Sziasztok!
>
> Kultúrtörténetből valaki írhatna témát amit elfogadtak neki mert
engem
> kivágott a vizsgáról, hogy túl tág témakört választottam.
> Igaz nem voltam konzultáción (azon az egyen ami volt) de vagy 3
ember
> mesélte el miből lehet írni.
> Ha valaki támpontként felteszi a dolgozatát mivel már levizsgázott
belőle
> annak is örülnék.
>
> Előre is köszi: Cintia

Szia Cinti! Én a táplálkozási kultúra történetéből írtam. Érdemes
magadnak összeszedni, mert nekem mindenféle keresztkérdéseket tett
fel, amiből kiderült volna, ha nem én írom. Végül is 5-öst kaptam, de ezt
már nem javaslom, legfeljebb pl. ugyanez a téma, de mondjuk csak a
bútorokról írsz. Amúgy maga a téma nagyon tetszett neki, mert ilyesmit
még senki nem írt, de ez csak tipp!
Azért elküldöm, csak vigyázz vele, mert lehet h. pont emiatt ezt
megjegyezte. Ja, és ez a piszkozat, és még képeket is ragasztottam
bele.  Üdv. Gyöngyi

Ne csak a lakást nézze, hanem a környéket is! Válogasson több
ezer ingatlanból légifotós-kereső segítségével!
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,135082,205798/click.prm

Név: Étkezési kultúra története.doc
Típus: application/msword
Méret: 63488 bytes