[Me_btk_ii] Re: [Me btk ii] Kultúrtörténet

zsdandi at freestart.hu zsdandi at freestart.hu
2007. Jan. 30., K, 14:17:50 CET

            Cintia én elküldöm neked a dolgozatom ha akarod, de ez a pali túl értelmes ahhoz hogy mintának használd. A filmről írtam, és nekem is belekötött néhány dologba. Ha írsz, önálló témakört válassz, amit ki tudsz dolgozni és alá tudsz támasztani, nekem ezzel szerencsém volt. A film egyáltalán nem szerepel az ő könyvében. Én olyasmit javaslok, hogy hasonlíts össze pl egy középkori és egy modern festőt, az viszonylag könnyű téma: a középkor sötét, sötétek és nyomasztóak a képek, elmosódott formák, sok az erőszak. Modernnél, világosabb színek, tiszta formák - esetleg absztrakt, attól függ, kit választasz. De vigyázz, nagyon otthon van a pali a témában, akkor mindent olvass el az ő könyvéből, ami passzol a témádhoz. És semmit ne vegyél szó szerint se internetről, se könyvből, csak ha tényleg idézel. Fontos: tartalomjegyzék, alcím, indexelés, irodalomjegyzék. Mondom, nekem az volt a jó, hogy különleges volt a téma, és meg tudtam védeni. Nemsokára elmegyek itthonról, 7 körül leszek újra, írj ha segíthetek, vagy ha mégis küldjem a dolgozatot. Még fél órát vagyok. Csá: Zs.Andi