Re: [Me_btk_ii] könnyes búcsú:)

Tuboly Fruzsina tfruzsinka at freemail.hu
2007. Jan. 9., K, 09:52:51 CET

Draga Marti!
Kivanom, hogy erezd nagyon jol magad, es amiert mesz, megtalald! Neha
irhatnal, hogy milyen ott kint a napfenyes Miamiban.... Nekem nagyon fogsz
hianyozni! :(
Viszont lenne egy nagy keresem! Menj el egy Miami Heat NBA meccsre, es
csokold meg helyettem Alonso Mourningot! :) Aztan meseld el, milyen volt! Ha
ez nem sikerulne, egy autogram is jo lesz.... Vagy egy darab a mezebol....
Vagy barmi, amihez valaha koze volt... :))))
Szoval, jo szerencset! Es nagyon vigyazz magadra! Millio puszi, Fru