[Me_btk_ii] Re: [Me btk ii] könnyes búcsú:)

zsdandi at freestart.hu zsdandi at freestart.hu
2007. Jan. 9., K, 03:55:26 CET

-- Eredeti üzenet --
Feladó: matuzmarti <matuzmarti at citromail.hu>
Címzett: me_btk_ii at lista.sulinet.hu
Másolat:
Elküldve: 2007.01.0815:54
Téma: [Me_btk_ii] könnyes búcsú:)

Kedves Márti!

Nem tudom találkozunk-e még a vizsgaidőszakban, gondolom igen, és akkor személyesen is el tudunk búcsúzni. Addig is: A könnyes búcsút megértem, de gondolj arra, hogy új élmények és lehetőségek várnak. Biztos vagyok benne, hogy néhány hét múlva már nem lesz min bánkódnod. Persze én is sajnálom, hogy nem leszünk évfolyamtársak, de szerintem nagyon jól döntöttél, és egy év múlvalelkileg feltöltődve, kivirulva fogsz velünk találkozni. Sok sikert, élményt, tapasztalatot, és nagyon jó következő évet kívánok neked! Esetleg ha lesz rá módod, küldesz nekünk egy e-mailt, hogy milyen jól érzed magad, minket meg majd megesz a sárga irígység. Puszi: Zs.AndiKedves Drága Évfolyamtársaim:)Február 2-án reggel 7 óra 10 perckor felszállok egy Malév járatra ésegészen Amsterdamig, majd onnan Miami-ig repülök és egészen egy évig haza sem jövök:)Mivel mindenkit nagyon szeretek, nem fogok halasztani, amennyiben erreegy picike kis esélyem is van, hanem ha újra itthon leszek folytatomveletek, csak dupla élvezettel, sok vizsgával:) De most tudtam meg - alevelet már elkezdtem és azóta beszéltem a tanulmányival -,hogy erre mégsincs módom, így csak az alattunk lévőkkel tudomfolytatni:((((( Ez nagyon elszomorít:(Sok dolgot nem sajnálok itthagyni, de az évfolyamot nagyon. Mostjanuárban minden hétvégén vizsgázom - mint gondolom bárki más -úgyhogy remélem fogok sok emberrel fogok találkozni még. Talán egy buli isbelefér????!!! :))))Akivel már nem fogok összefutni egy ideig, annak minden szépet és jótkívánok, a vizsgákhoz pedig nagy kalappal Nektek:)Sok-sok puszi: Márti_______________________________________________Me_btk_ii mailing listMe_btk_ii at lista.sulinet.huhttp://lista.sulinet.hu/mailman/listinfo/me_btk_ii