[Me_btk_ii] könnyes búcsú:)

matuzmarti matuzmarti at citromail.hu
2007. Jan. 8., H, 22:06:36 CET

Kedves Drága Évfolyamtársaim:)

Február 2-án reggel 7 óra 10 perckor felszállok egy Malév járatra és
egészen Amsterdamig, majd onnan Miami-ig repülök és egészen egy évig haza sem jövök:)
Mivel mindenkit nagyon szeretek, nem fogok halasztani, amennyiben erre
egy picike kis esélyem is van, hanem ha újra itthon leszek folytatom
veletek, csak dupla élvezettel, sok vizsgával:) De most tudtam meg - a
levelet már elkezdtem és azóta beszéltem a tanulmányival -,
hogy erre mégsincs módom, így csak az alattunk lévőkkel tudom
folytatni:(((((  Ez nagyon elszomorít:(

Sok dolgot nem sajnálok itthagyni, de az évfolyamot nagyon. Most
januárban minden hétvégén vizsgázom - mint gondolom bárki más -
úgyhogy remélem fogok sok emberrel fogok találkozni még. Talán egy buli is
belefér????!!! :))))

Akivel már nem fogok összefutni egy ideig, annak minden szépet és jót
kívánok, a vizsgákhoz pedig nagy kalappal Nektek:)

Sok-sok puszi: Márti