[Me_btk_ii] Re: [Me btk ii] Devianciaszociológia

zsdandi at freestart.hu zsdandi at freestart.hu
2007. Feb. 26., H, 17:52:07 CET

            Nagy vagy Baba, köszönjük!!!
-- Eredeti üzenet --
Feladó: Szaniszlóné Pásztor Erzsébet<baba337 at freemail.hu>
Címzett: me_btk_ii at lista.sulinet.hu
Másolat:
Elküldve: 14:48
Téma: [Me_btk_ii] DevianciaszociológiaSziasztok!Mint tudjátok a Neptun rendszerből se nyomtatni, se kivágni nem lehet. Ezért én gyorsan begépeltem a tárgy leírásánál található tétel címeket, valamint a hozzá tartozó irodalmakat.Jó tanulást! És jó doga készítést!BabaEsszék, kommentárok, hozzáfűznivalók Faludy tollából. Jegyzetek az idősodrában.http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,117956,188205/click.prm