[Me_btk_ii] figyelem!!!

Kocsisné Ivány Andrea ivanyandi at freemail.hu
2007. Feb. 13., K, 08:19:14 CET

Köszi!!!!

zsdandi at freestart.hu írta:

>             Bocsi, megnéztem, nem háromszög, hanem két kis nyilacska
(jobbra-balra) van az alsó sor jobb szélén, és a jobbra-nyíllal lehet
továbbmenni. A kitekintő tárgyakat a "képzés" fül alatt keresd meg és
ott is lehet felvenni. Zs.Andi
hogy a kitekintőt, hogy lehet felvenni, mert nem tudom!! :o(Köszi!!!
Szaniszlóné Pásztor Erzsébet <">baba337 at freemail.hu> írta:> Pali
egyem azt az aranyszííííívedet!!!> > Siku Pál <">sikupal at freemail.hu>
írta:> > > Kedves csoporttársak!> > > > Szeretném felhívni, a
figyelmeteket, néhány tantárgy felvételére. > Ezek > > mind kitekintő
tantárgyak, melynek időpontjáról majd kapunk neptun > > üzit:> > > >
BTLSZTK032 A lelki egészség társadalomrajza gyakorlat 5kredit Dr. > >
Lőrincz Jenő> > > > BTLSZTK033 Humán fejlesztések tervezése
gyakorlat 4kredit > > Matiscsákné Dr. Lizák Marianna> > > >
BTLSZTK034 IT fejlesztések gyakorlat 4kredit Bana Katalin> > > >
Akinek megforul a fejében, hogy minek nekem több tantárgy, akkor > >
annak elmondanám, hogy 5. év végére 70 kreditet kell gyűjteni, nem >
> szakterületi tantárgyakból. Ezek a tantárgyak oda számítódnak, > >
úgyhogy érdemes felvenni!> > > > A másik, hogy a BTLSZT254
Szakirányú csoportos gyakorlat című > > tantárgyat 4 tanárnál lehet
felvenni. Ezt mindenkinek fel kell venni, > aki > > szakirányos. De nem
mindegy melyik tanárnál. Most leírom kinek hová > > kell jelentkezni:>
> Gyukits György - szociális szakirány> > Mihályi Helga -
területfejlesztés szakirány> > Dr. Pankucsi Márta - média szakirány> >
Dr. Szabó-Tóth Kinga Dóra - romológia szakirány> > > > Na mindenki
döntse el milyen szakirányos és úgy jelentkezzen fel!> > > > Remélem
segítettem! Puszi mindenkinek! Majd talizunk Febr. 24-én.> > > > Addig
is pihenjetek! Csá> > > > >