[Me_btk_ii] figyelem!!!

Siku Pál sikupal at freemail.hu
2007. Feb. 11., V, 10:58:51 CET

Kedves csoporttársak!

Szeretném felhívni, a figyelmeteket, néhány tantárgy felvételére. Ezek
mind kitekintő tantárgyak, melynek időpontjáról majd kapunk neptun
üzit:

BTLSZTK032 A lelki egészség társadalomrajza gyakorlat 5kredit Dr.
Lőrincz Jenő

BTLSZTK033 Humán fejlesztések tervezése gyakorlat 4kredit
Matiscsákné Dr. Lizák Marianna

BTLSZTK034 IT fejlesztések gyakorlat 4kredit Bana Katalin

Akinek megforul a fejében, hogy minek nekem több tantárgy, akkor
annak elmondanám, hogy 5. év végére 70 kreditet kell gyűjteni, nem
szakterületi tantárgyakból. Ezek a tantárgyak oda számítódnak,
úgyhogy érdemes felvenni!

A másik, hogy a BTLSZT254 Szakirányú csoportos gyakorlat című
tantárgyat 4 tanárnál lehet felvenni. Ezt mindenkinek fel kell venni, aki
szakirányos. De nem mindegy melyik tanárnál. Most leírom kinek hová
kell jelentkezni:
Gyukits György - szociális szakirány
Mihályi Helga - területfejlesztés szakirány
Dr. Pankucsi Márta - média szakirány
Dr. Szabó-Tóth Kinga Dóra - romológia szakirány

Na mindenki döntse el milyen szakirányos és úgy jelentkezzen fel!

Remélem segítettem! Puszi mindenkinek! Majd talizunk Febr. 24-én.

Addig is pihenjetek! Csá

Ajándékötletek Valentin-napra Virág, csokoládé, plüss állatka
nagy választékban kedvesének, szeretteinek. Rendelje meg időben!
http://vasarlas.origo.hu