[Me_btk_ii] kitekinto

Levai Gyongyi levaigyongyi at freemail.hu
2006. Nov. 28., K, 08:49:53 CET

Tuboly Fruzsina <tfruzsinka at freemail.hu> írta:

> Hello Mindenki!
> Tobbek keresere felrakom a kitekintok kovetelmenyeit. Szoval:
> 1.) Csaladi ize: 10 oldal csaladtortenet, csaladfaval stb., ugy, hogy
> beleepited az eddig tanultakat (pl. mobilitas). Dec.1-ig.
> 2.) Telepuleselemzes: 6-8 oldal "telepulesfejlesztes a szociologus
> szemszogebol"c. tanulmany sajat telepuleseden bemutatva.
> 3.) Betegsegmodellek: semmit nem kell csinalni
> 4.) Polgarosodas es tarsadaslomkep: semmit nem kell csinalni
> 5.) Irodalom es tarsadalom: 2000 leuteses recenziot irni a tanar altal
> szemelyekre megadott kortars murol
> [...]
elemzést az előadáson elhangzottak figyelembe vételével. Hát, az így
nem egyszerű dolog, mert sok mindenről beszélt, de nagyon rövid volt
az idő, és ugye csak 1x találkoztunk. Szerintem ha vki. felvette a
Kukorelli tárgyát, és arra megcsinálta a recenziót, az majdnem jó lesz
ide is kis változtatással. Ennyi! Ja, és ha jól emlékszem, be kell adni a
tanszékre.

Mesekönyvek 30% kedvezménnyel! Nyitott Könyvek Éjszakája a Móra Könyvkiadóval a Bookline-on november 29-30-án!
http://www.bookline.hu/control/news?newsid=311&affiliate=frenykkar3244