Re: [Me_btk_ii] közvélkut

Farkas Gabriella fgabbi at freemail.hu
2006. Dec. 5., K, 10:38:17 CET

Kedvesek,

hálás köszönetem a válaszokért. Amit én tudok: a téma nincs
meghatározva, annyi a kikötés, hogy reális és releváns legyen.
Kitöltetni és elemezni sem kell, legföljebb egy rövid bevezetőben
indokolni, hogy miért ezt a témát választottad. Ha nem jól tudom,
kérlek, szóljatok.

Üdvök.
gabi

zsdandi at freestart.hu írta:

> Sziasztok! A közvéleménykutatásra a kérdőívnek milyen témakörben
kell készülnie? Csak maga a kérdőív kell, vagy kell hozzá, hogy hogyan
értékeled? Kitöltetni senkivel nem kell, csak üresen elküldeni, ugye?
Több kérdésem nincs, a választ köszönöm. Üdv: Zs.Andi

> Nagyobb szabadságra vágysz? Törj ki a négy fal közül!
> Start ADSL előfizetésedhez az EuroWeb mostantól havi 100 perc
ingyenes WiFi hozzáférést biztosít számodra.
> Részletek: www.freestart.hu

Ebben az évben utoljára Könyvszerda! Vásárolja meg 30%-os kedvezménnyel a
Kossuth Kiadó és az Ulpius-ház könyveit!
http://www.bookline.hu/control/news?newsid=397&affiliate=bklkszjob2320&affiliate=frekszkar3278