[Fir2_tr] Allampolgarsag1, Allampolgarsag2

KODACSY Tamas kodacsy.tamas at kodasoft.hu
2020. Ápr. 14., K, 10:22:59 CEST

On 2019. 11. 14. 17:03, Pató Imre wrote:

> *__*
>
>   * a FIRPublikaltHallgatoiAdatokType-ból a FIR által számított
>     Allampolgarsag1, Allampolgarsag2 és a KulfoldinekSzamit
>     elementeket töröltük
>       o ez nem mindig egyértelmű, ezért ezeket nem számítjuk, de ahol
>         kiemelésre kerül állampolgárság ott definiálni fogjuk, hogy
>         milyen módon használjuk fel az intézmény által bejelentett
>         állampolgárság adatokat

Szia Imi,

szerintem sincs sok értelme ennek a két adatnak, viszont ezeket az EDIÁK
bejelentéskor kéritek:

IgazolvanyIgenylesTorzsType / Allampolgarsag1
IgazolvanyIgenylesTorzsType / Allampolgarsag2

Azt szeretném kérni, hogy vagy számítsátok ezek után is, vagy törlődjön
az EDIÁK-ból is.

Köszönöm,
Koda