[Fir2_tr] Bcszom

MagaBit Kft magabit at t-email.hu
2013. Okt. 31., Cs, 12:37:02 CET

Kedves Bence!

Noha a mi munkakapcsolatunk azért nem volt mindennapos – nagy baj volt ha már rádszorultunk, főleg a FIR 2006-2007-es bevezetésekor – azért én is köszönettel tartozom elsősorban az akkoriban nyújtott sok-sok telefonos segítségedért.
Remélem az új helyeden is megtalálod a “helyedet”.

Úgy köszönök el tőled, ahogyan évtizedeken át köszönt el az a nagymamám, akinek épp ma tettem rendbe a sírját:
Isten veled!

Üdv.:Maga Ferenc, Nyíregyháza