[Fir2_tr] Búcsúzom

Fejérvári Bence Fejervari.Bence at educatio.hu
2013. Okt. 31., Cs, 12:01:24 CET

Kedves Kollégák!

  Nehéz szívvel búcsúzom Tőletek: október végével megszűnik munkaviszonyom az Educatio-ban. Az elmúlt tizenpár év meghatározó volt életemben, mondhatom, hogy aki a munkában vagyok, annak nagy része itt alakult ki, az itteni feladataim, munkáim és főként a Ti segítségetekkel. Sok emlékkel, élménnyel és tapasztalattal gazdagon távozom. Az elmúlt másfél-két évben példaértékű volt az együttműködésünk, erre külön büszke vagyok!
  A projektek folytatásához és a továbbiakhoz sok sikert kívánok!

Üdvözlettel,
            Fejérvári Bence

--
Fejérvári Bence
folyamatmenedzser

Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit. Kft.
H-1122 Budapest, Maros u. 19-21.
Tel.: +36 (30) 6822323
Fax: +36 (1) 4773111

Jelen elektronikus levélre vonatkozik az Educatio NKft. Adatvédelmi tájékoztatója.<http://www.educatio.hu/partnerek/adatvedelmi>