[Fir2_tr] Két diákigazolvány egy emberhez

Harmai Gábor harmaig at clerus.hu
2013. Jan. 8., K, 12:40:05 CET

Kedves Fejlesztők,

bár egy korábbi fejlesztési kanyarban kipottyantam a fejlesztésből,
Köblös István kegyelméből rajta maradtam a listán. Erről a mostani
vitáról meglepetéssel olvasok. Tisztázottak az egész jogi alapjai? Tehát
tényleg lehet egy embernek két érvényes diákigazolványa? És hogyan?
Tehát milyen jogszabályok teszik lehetővé, hogy kettő legyen?

Mondjuk ha valóban lehet jogilag két diákigazolvány, akkor is
fölvethető, hogy ez egy olyan jogi anomália, amit jogi szinten kellene
megszüntetni, nem pedig átalakítani miatta mindenféle szoftverrendszereket.

Bocsánat a kívülálló beleszólásért, eddig sem tettem ilyet, ezután sem
sűrűn tervezek, de ez most tényleg meglepetés:
Harmai Gábor
rektorhelyettes

--
believed to be clean.