[Fir2_tr] Két diákigazolvány egy emberhez

Burányi Péter Buranyi.Peter at dexter.hu
2013. Jan. 8., K, 12:03:43 CET

Sziasztok!

Nem, nincs mindig. Vannak olyan okmányok, amelyek adatai a személy tulajdonságai között vannak (pl. tartózkodási engedély) és nincs külön azonosítója.
Több diákigazolvánnyal egyetlen esetben találkoztunk, az is rögzítési hiba volt.
Nekem a felvetett megoldási javaslatok közül a 2. szimpatikusabb (ha több van egy típusból, akkor az utolsó menjen) - szerintem az igen-igen kisszámú (legalábbis én így sejtem) kivételre felesleges a folyamatot átstrukturálni.

Üdv
Burányi Péter