[Fir2_tr] XSD 3.1

MagaBit Kft magabit at t-email.hu
2013. Dec. 6., P, 11:56:39 CET

Laci!

Elhoztam tegnap a HÁTRALÉK DBF-jeit, és a TÉTELES lakos és közületi záró-listákat lekértem reá.
Aztán ugyenezeket az SQL direkt gombos lekérdezéseiből.
A Lakosság FT-ra egyezik, a közületben 40 azaz 40 Ft differencia van. Az is a ZSEBBEN!

Az eltérés:
DBF-ből a közületi össz: 138 236 769
SQL-ből:                          138 236 809.

A lakos összhátralék: 497 238 069.

DE!! Tegnap Kriszti azt mondta még egyeztetnek, lehet még esetleg könyveltek valamit ? Az SQL-ben én ugyanazt látom mint ti, de DBF-ből TEGNAP délim van.
Kéne tudnom nem volt-e ilyen könyvelés, NE KERESGESSEK feleslegesen.
Kriszti / Bea mail-címét nem tudom azért neked írom ezt.
Meg amúgy sem árt ha tudod, hogy  a TÉTELES is majdnem, de lehet teljesen OK!!!

Úgy is jó, ha továbbítod Krisztinek, és válaszol ő. Legalább akkor meg lesz nekem a maicíme is

Üdv.:MF