[Fir2_tr] személy intézményi azonosítója - oktazon

Andras Salamon salamona at ceu.hu
2013. Ápr. 22., H, 11:11:44 CEST

Szia!

Nálunk a b. eset fordulhatott volna elő, és azzal kerültük ki, hogy
egyedivé tettük az azonosítót azzal, hogy különböző prefixet tettünk elé
akkor amikor hallgatóként és akkor amikor oktatóként jelentjük.

Az a. esetre szerintem nem is lehet teljesen felkészülni, hiszen a
többi intézmény jelentését nem tudjuk befolyásolni. Elképzelhető,
hogy egy másik egyetem ugyanazt a belső azonosítószámot használja mint
mi. Ezért bízunk benne, hogy FIR itt nem is várja el a teljes
egyediséget.

András

Szervusztok!

A személyek intézményi azonosítójával kapcsolatban egy problémába (
http://www.felvi.hu/hivataliugyek/eduline/!Eduline/index.php/issue/issue_detail/FIR_KERD-1000
) ütköztem, ami az FIRPublikaltHallgatoSzemelyesAdatokType /
FIROktatasiAzonositoVegleges mezőnél és az oktazonosztásnál bukott ki.

A személy intézményi azonosítója nálunk az aktuális intézményi
adatállományon belül egyedi.

Ez azt jelenti, hogy
a) X intézményi azonosító egy másik intézményben is szerepelhet,
teljesen más személyt azonosítval
b) intézményen belül X az azonosítója Gipsz Jakabnak mint hallgatónak
Ă©s ugyanannak a Gipsz Jakabnak mint oktatĂłnak is (tekintve, hogy
nálunk a hallgató/oktató jogosultság kérdése és egyszerre lehet
valaki hallgatĂł Ă©s oktatĂł is).

Ez gond a FIR-t tekintve? Nálatok ez hogy van?

Ăśdv,
Tamás