[Fir2_tr] FIR2 szerver adatlekérdezés csatorna

Andras Salamon salamona at ceu.hu
2012. Okt. 5., P, 14:17:11 CEST

Szia!

Kösz a választ. Akkor várunk még, remélem hétvégén utoléri magát a
rendszer.

András

Sziasztok!

Megerősítem. A tegnapi törzsadatlekérdezéseinkre nem jöttek meg a
válaszok késő estig.
FIR2SZNYBACK-379
Ezt a választ kaptam:
"Mennek a válaszok csak nagyon lassan. Néhány intézmény nagy mennyiségű

lekérdezést dobott be, és ezeket sorrendben válaszolja meg a
rendszer."

Be kell szerezni egy csőgörényt. :-)

Ăśdv,
Koda