[Fir2_tr] FIR2 szerver adatlekérdezés csatorna

KODACSY Tamas kodacsy.tamas at kodasoft.hu
2012. Okt. 5., P, 13:25:04 CEST

Sziasztok!

Megerősítem. A tegnapi törzsadatlekérdezéseinkre nem jöttek meg a
válaszok késő estig.
FIR2SZNYBACK-379
Ezt a választ kaptam:
"Mennek a válaszok csak nagyon lassan. Néhány intézmény nagy mennyiségű
lekérdezést dobott be, és ezeket sorrendben válaszolja meg a rendszer."

Be kell szerezni egy csőgörényt. :-)

Üdv,
Koda