[Fir2_tr] HibaHatas: OktatoiAdatellenorzesiSzabalyok, HallgatoiAdatellenorzesiSzabalyok,

Köblös István koblos.istvan at consense.hu
Tue Oct 2 15:25:14 CEST 2012

Az érvelésedet értem. Az én gondolatmenetem másik oldalról közelít:

Az, hogy a hiba miatt kizárjuk a rekordot egy adatszolgáltatásból, nem önkényes, és nem is szubjektív döntés. Csak olyan hibakódok kerülnek bele, amik miatt nem tudunk adatot szolgáltatni valakiről. Ha az OEP-es hatásból kihagyjuk a TAJ feltöltöttségének ellenőrzését, akkor az OEP nem fogja elfogadni a hibás rekordokat. Mindegy, hogy mi milyen hatállyal állítjuk be a hiba hatásba ezt a vizsgálatot, az is mindegy, hogy akkor már volt-e ilyen hiba hatás, amikor az intézmény az adatot küldte. Az érintett rekord akkor sem küldhető el az OEP-nek.

Ezért nem tettünk időbeliséget ebbe a táblába. Tartalmilag én ezek alapján nem látom értelmét bevezetni a hatályosság kezelését.

Pista

Köblös István
ConSense Informatikai Tanácsadó Kft.
1119 Budapest, Petzvál József u. 44. | +36 20 421 7423 | www.consense.hu