[Fir2_tr] HibaHatas: OktatoiAdatellenorzesiSzabalyok, HallgatoiAdatellenorzesiSzabalyok,

KODACSY Tamas kodacsy.tamas at gmail.com
Tue Oct 2 08:58:40 CEST 2012

Szia István,

ez szerintem nem annyira jó megoldás.
1) Minden tábla historikus, akkor is, ha alárendelt tábla (pl
HasznaloSzervezet, stb.) Ez azt jelenti, hogy a hibahatásnál technikailag itt
mindig kivételt kell kezelni.
2) Ha van értelme a hibahatásnak, akkor van jelentősége a hibahatás
változásának is. Pl ha egy adat kikerül a statisztikából, vagy más
hibahatásból, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy mikor küldték be az adatot és
mikor vizsgáltátok meg annak helyességét.

Most nekem nem kardinális a kérdés, mert külön követjük a törzsadat
változásokat, de jó lenne harmonizálni ezt is a többi táblához.

Üdv,
Tamás