[Fir2_tr] Tesztelés

Andras Salamon salamona at ceu.hu
Mon Jul 30 15:07:53 CEST 2012

Szia!

Én már látom a három kérdést, de kollégám ( Szabó Richárd ) nem látja
egyiket sem. Pont az volt egyébként az egyik kérdésünk, hogy miért nem
látjuk egymás kérdéseit. Kényelmesebb lenne, ha az intézményen belül
látnánk az összes kérdést, függetlenül attól, hogy melyikünk tette fel.

András

Szia!

  Nem tudom, hogy melyikőtök volt a bejelentő, átírtam mindegyiket
Andráshoz, remélem látjátok.

Bence

--
Fejérvári Bence
folyamatmenedzser

Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit. Kft.
H-1122 Budapest, Maros u. 19-21.
Tel.: +36 (30) 6822323
Fax: +36 (1) 4773111