[Fir2_tr] Aláírás - milyen tanúsítvány szükséges?

Fejérvári Bence Fejervari.Bence at educatio.hu
Mon Jul 30 14:47:19 CEST 2012

Szia!

  Elvileg jogilag van már erre lehetőség (a vonatkozó jogszabályok engedik), de technikailag még nincs (nincs olyan hitelesítésszolgáltató szervezet, aki kiadna ilyen tanúsítványt). Mindenesetre utánakérdeztem, remélem lesz több információm és akkor jelentkezem.

Bence

--
Fejérvári Bence
folyamatmenedzser

Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit. Kft.
H-1122 Budapest, Maros u. 19-21.
Tel.: +36 (30) 6822323