[Fir2_tr] FIR adatszolgáltatói információs lap

Köblös István koblos.istvan at consense.hu
2012. Dec. 21., P, 15:28:44 CET

Sziasztok!

Néhányatoknak már jeleztem, hogy szeretnénk tisztábban látni, hogy milyen
adatokat várhatunk a tanulmányi rendszerektől. Ennek érdekében készítettünk
egy kis információs táblázatot. Arra kérek mindenkit, aki
adatküldést/fogadást fejleszt, hogy küldje vissza ezt nekem kitöltve január
4-ig (péntek). Ha bármi kérdés lenne az adatlappal kapcsolatban, állok
rendelkezésetekre.

Köszönöm,
Pista

Köblös István
ConSense Informatikai Tanácsadó Kft.
1119 Budapest, Petzvál József u. 44. | +36 20 421 7423 |
<http://www.consense.hu> www.consense.hu