[Fir2_tr] Egységes XSD (v2.1)

Bartalos Béla bblero at sola.hu
Thu Aug 2 16:39:32 CEST 2012

Úgy tervezem ennek fényében, hogy jövo" hét csütörtökig legfeljebb a
küldött minta xml alapján küldök üzenetet, vagy valamilyen nem valid
kérést. Közben az új xsd-k beépítését elvégzem, és jövo" péntek után már
ezek alapján küldenék tesztadatokat.
Összefoglalva számomra megfelelo" az általatok gondolt ütemezés.

Kérdezném, hogy mi a helyzet az eduline elérésemmel? Ma is próbálkoztam,
de még nem változott semmi. Küldjek ezzel kapcsolatban még valamit, vagy
várjak türelmesen?

Köszönöm!

Üdv:
Béla